piątek, 5 lutego 2016

Prośba o 1%









Dzisiaj chciałabym Was, moi kochani czytelnicy, poprosić o wsparcie. Będę ogromnie wdzięczna, jeżeli będziecie o mnie pamiętać przy rocznym rozliczeniu podatkowym. Gdybyście nie mieli komu przekazać 1% z podatku, bardzo chętnie go przygarnę :D


Wystarczy tylko w odpowiedniej rubryce podać nr  KRS: 0000270809 , a w rubryce cel szczegółowy moje dane MAŁACHOWSKA, 4519


Na stronie fundacji AVALON jest również program, który ułatwi rozliczenie, w załączeniu link.

http://www.fundacjaavalon.pl/jak_nam_pomoc/jeden_procent.html



Większość z Was wie z jakim wstrętnym i podstępnym choróbskiem się borykam i ile życiowych problemów mam do pokonania. Dla tych, którzy chcą mnie poznać bliżej zapraszam na stronę fundacji  
http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/malachowska_bozena.html?highlight=WyJtYVx1MDE0MmFjaG93c2thIiwiYm96ZW5hIiwibWFcdTAxNDJhY2hvd3NrYSBib1x1MDE3Y2VuYSJd



Z góry dziękuję za udostępnianie mojego posta na Waszych blogach :DDD
Pozdrawiam przedwiosennym uśmiechem :D

22 komentarze:

  1. Już się robi Robi Polly. A że teraz mam dwa (ha,ha,ha) blogi, to wstawię na oba. No i oczywiście mój wspólny z mężem 1% poleci do Ciebie :)

    Najserdeczniejsze, delikatne uściski ślę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo Ci dziękuję za wsparcie :)
      Uściski dzisiaj mocne, bo mam więcej siły. Wczorajsze pączki mi jej dodały :))))

      Usuń
  2. Na fb udostępniłam, tam grono większe :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)))
      Buziaki :***

      Usuń
    2. Poooooszłooooo!
      Tyle że to grosze wychodzą
      :*

      Usuń
    3. Dziękuję :)
      wiesz, jak to jest grosz do grosza..., a każdy jest bardzo ważny i daje radość i wsparcie :)

      Usuń
  3. Udostępniłam, tylko tyle mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od lat przekazujemy lokalnie, przepraszam, ale udostępniam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze tego nie robię - nie mam z czego się rozliczać. :D Ale będzie dobrze. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego można przekazać tylko jeden 1%?! Co roku to samo: wybieraj, człowieku, między kilkoma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że ten Twój % nie pójdzie na zmarnowanie :)))

      Usuń
    2. Nigdy nie idzie na zmarnowanie. Gorzej, że pozostała część jest marnowana. Na nieudolne rządy, beznadziejne sądy, zasilanie darmozjadów i dzieciorobów i inne popierdzielone akty niegospodarności. A człowiek wolałby porozdawać tu i ówdzie!

      Usuń
  7. mój 1% już masz.... znaczy, będziesz mieć, jak tylko PIT-a od byłego pracodawcy dostanę... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli tylko mi wyjdzie jakiś podatek, a słaby miałam rok, więc wątpię, z pewnością trafi na Twoje konto. :)

    OdpowiedzUsuń