poniedziałek, 29 czerwca 2015

Dziękowajka.

Wiem, że się powtarzam, ale dobrze wiecie, jak było mi ciężko poprosić o pomoc w zakupie wózka. Nie chciałam obarczać innych swoimi problemami, bo wiem, że każdy ma własne. Przyznaję, że się pomyliłam nie dając wiary w ludzką życzliwość. Dziękuję ogromnie za wsparcie i za wszelkie objawy zainteresowania. Najbardziej oczywiście za pieniążki. Za to, że chcieliście pomóc i pomagacie nadal. Do tej pory uzbierało się dokładnie 2300 zł. Jest to więcej niż przypuszczałam, że zdołam uzbierać. Do pełni szczęścia jeszcze trochę brakuje, ale już zdecydowanie mniej niż na początku. Moje czterokołowe szczęście kosztuje bowiem 9000 zł (minus refundacja 3500 zł). Jeżeli ktoś z Was chciałby jeszcze dorzucić swoją cegiełkę, a właściwie śrubkę, będę bardzo, ale to bardzo wdzięczna. Chociaż nie będzie to mercedes lub inne lamborghini, to chętnie zaproszę na jazdę próbną :) Kto nie będzie miał ochoty, może go chociaż  pogłaskać :D Myślę, że to będzie najpiękniejszy "niemercedes" jaki widziałam w życiu, bo stworzony z miłości.




Wszelkie dane do przelewu poniżej:


Fundacja AVALON - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
ul. Michała Kajki 80/82 lok.1
04-620 Warszawa

BNP PARIBAS Bank Polska S.A.
62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

w tytule przelewu: Małachowska, 4519

1 % podatku
KRS 0000270809





UWAGA!
NR KONTA NA PRZELEWY ZAGRANICZNE JEST INNY





Dane do przelewów walutowych i z zagranicy

Przelewy walutowe lub zagraniczne:
IBAN - International Bank Account Number
Rachunek walutowy EUR:
IBAN: PL07 1600 1286 0003 0031 8642 6021
Rachunek walutowy USD:
IBAN: PL77 1600 1286 0003 0031 8642 6022

Rachunek dla przelewów zagranicznych w innych niż EUR I USD walutach:
IBAN: PL62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
SWIFT/BIC: PPAB PLPK

Dane odbiorcy:
Fundacja AVALON - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
ul. Michała Kajki 80/82/1
04-620 Warszawa, Polska

Bank odbiorcy:
BNP Paribas Bank Polska SA
Oddział w Warszawie
Al. Krakowska 2
02-284 Warszawa
Kod SWIFT/BIC:  PPAB PLPK 

w tytule przelewu: Małachowska, 4519

26 komentarzy:

  1. Kurcze, a ja myślałam że jednak więcej się uzbiera. Ale dobre i to :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze coś tam wpadnie, zastanawiam się, czy jednak lepszym rozwiązaniem jest https://www.siepomaga.pl/

      Polly zajrzyj tam i załóż konto, łatwiej jest w takim miejscu, bo tam ludzie ludziom pomagają niezależnie od blogowego świata

      Usuń
    2. Tak, tak, bardzo dobre i TO :DDDD

      Usuń
  2. Tak. To bedzie najpiekniejszy "niemercedes" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam dodac z wrazenia, ze nastepna cegielke wplace w najblizszym czasie.
      Buziaki Polly :***

      Usuń
    2. Dziękuję, kochana jesteś :) Pamiętaj jazdę próbna masz u mnie gratis :D

      Usuń
  3. i ja jeszcze postaram się bardziej! szkoda że nie jestem artystką... pośpiewałabym czy posprzedawała coś na Twoje konto! ehhhhhhhhh
    Całuję słoneczko! :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty to już się lepiej uspokój co? :))) może taniec z gołym brzuszkiem na wierzchu? :D
      buziaki :***

      Usuń
  4. No to jeszcze jedną śrubkę wyślemy:)
    Uśmiechy dla Ciebie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeleje w najblizszym czasie kolejna transze (jak to snobistycznie brzmi, co nie?). Jestem pewna, ze w koncu zbierzemy na Twojego niemercedesa. Zaluje, ze nie moge wiecej naraz wplacac, za to w przyszlym miesiacu znow sie cos wyskrobie. :)))
    Sciskam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak dużo dla mnie zrobiłaś, jestem Ci bardzo wdzięczna i dziękuję :)))

      Usuń
  6. Cieszę się, że mogłam mieć choć skromny udział:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za ten wkład jestem Ci niezmiernie wdzięczna :D

      Usuń
  7. Może to jest dobra myśl, żeby jakiś artystyczny straganik, gdzieś w Internetku ustawić? Ale też pewnie trzeba się i w cierpliwość uzbroić i jeszcze innych możliwości poszukiwać, jak doradza Małgorzata P :) grunt, że pierwsze koty za płoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tylko, że ja żadnych talentów w tej materii niestety nie posiadam :))) Nawet śpiewać się boje, żeby nie wystraszyć :D

      Usuń
  8. Też postaram się jeszcze coś dorzucić. Mam nadzieję, że lada chwila będziesz śmigać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam Cie za slowo i przy najblizszym pobycie w Polsce siadam na Twoim Wozku i jade!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polly, a czy zwracałaś się do PCPRu o dopłatę z PFRONu? To jest coś dodatkowego poza refundacją NFZ i może być do 7000 zł, dowiedz się. Ja tak dostałam. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś chciała jeszcze coś się dowiedzieć to pisz na maila, adres jest w Kurniku

      Usuń
    2. sprawdzałam wszystkie możliwości i z mojego PCPR-u w tym roku na pewno nie mam co liczyć na kasę. mogę złożyć wniosek i czekać, ale dopiero za rok są mi w stanie coś powiedzieć, pod warunkiem, że nie przekroczę złotówki z progu zarobków :) to akurat mi raczej nie grozi :)

      Usuń